معرفی دستگاه های نظافت صنعتی

دستگاه های نظافت صنعتی
سه شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۷، ۰۳:۱۱ ب.ظ

اسکرابر صنعتی و کاربرد آن در ترمینال

شستشوی سطوح کف در محیط های مختلف تجاری، اداری و صنعتی از اهمیت قابل توجهی نزد مدیران خدماتی برخوردار است. اولین راه حلی که به ذهن می رسد، استفاده از تی و سطل آب می باشد که معایب مخصوص به خود را دارد. بر جای ماندن رد پا بلافاصله بعد از شستشوی کف، طولانی بودن زمان نظافت و کیفیت نه چندان مطلوب از جمله این معایب هستند. در دهه اخیر به تدریج با پیشرفت علم و تکنولوژی تجهیزات و دستگاه های جدیدی در زمینه نظافت طراحی شد که اسکرابر صنعتی یکی از این دستگاه هاست. اسکرابر برای شستشوی سطح کف محیط های تجاری، صنعتی، اداری و فروشگاه ها کاملا مناسب می باشد. این دستگاه یک یا دو برس شستشوی دارد که با اعمال فشار بر روی سطح و پاشش آب توسط دستگاه، جرم سطوح را از بین می برند. برس های اسکرابر با چرخش بر روی سطح جرم و آلودگی را از بین می برند و توسط کاربر از طریق کلید های کنترلی روی دستگاه خاموش و روشن شده و یا حتی تنظیم فشار می شوند.

کاربرد اسکرابر در ترمینال

اسکرابر یا کفشوی صنعتی برای شستشوی سطوح کف طراحی شده و هدایت آن بصورت دستی یا خودرویی می باشد. اسکرابر های خودرویی بیشتر برای شستشوی سطح در محیط های وسیع و بدون موانع مزاحم و نمونه های دستی بیشتر برای محیط های کم وسعت قابل استفاده هستند. در ترمینال ها سالن های انتظار و ورودی های ترمینال بخش هایی هستند که نیازمند اسکرابر صنعتی می باشند. در این محیط ها تردد مسافران زیاد بوده و شستشوی منظم سطوح کف از ضروریات بخش خدماتی به حساب می آید. با وجود سیستم خشک کن و تی در ساختار اسکرابر، سطح زمین بلافاصله خشک شده و احتمال سر خوردن افراد به حداقل ممکن می رسد. اسکرابر خودرویی و دستی بسته به وسعت محیط در این ترمینال ها قابل استفاده هستند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی