معرفی دستگاه های نظافت صنعتی

دستگاه های نظافت صنعتی
سه شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۷، ۰۲:۰۵ ب.ظ

پارامتر های موثر در قیمت اسکرابر

دستگاه اسکرابر از متداول ترین تجهیزات نظافتی مکانیزه است که با هدف شستشو و خشک کردن سطوح هموار مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه با نام های زمین شوی و کف شوی نیز شناخته می شود و در مدل های متنوع دستی، خودرویی و با منبع تغذیه باتری، جریان مستقیم برق و سوخت های فسیلی یا دیزلی طراحی و تولید می گردد. دستگاه کفشوی یک یا دو برس نظافتی چرخان دارد که آغشته به محلول شستشوی هستند. این برس ها با اعمال فشار مناسب و چرخش بر روی سطح، جرم و آلودگی را از روی سطح جدا می کنند. در همین زمان، تی مکنده آب آلوده بر جای مانده را از اطراف جمع می کند تا از طریق یک شلنگ به داخل مخزن آب کثیف منتقل شوند. مکش آب به داخل مخزن به دلیل عملکرد موتور مکش اتفاق می افتد. این دستگاه مزایای متعددی از جمله افزایش سرعت نظافت، کاهش مصرف آب و مواد شوینده و کاهش هزینه ها را نسبت به روش سنتی نظافت دارد.

پارامتر های مهم در قیمت اسکرابر

اسکرابر ها دارای قیمت چند برابری نسبت به تجهیزات دستی نظافت هستند. اما توجه به کاهش هزینه های نیروی خدماتی، افزایش سرعت نظافت، استفاده از نیروی خدماتی برای امور دیگر در دراز مدت ارزش مندی خریداری این دستگاه را ثابت می کند. قیمت این دستگاه ها خود بر اساس یک سری فاکتور ها تعیین می شود. بعضی از اسکرابر ها ساختار ساده و مکانیکی دارند و بعضی دیگر دارای ساختار صنعتی سخت کار هستند. مدل های سخت کار با توجه به ساختار سخت و پیشرفته و ابعاد بزرگ، قیمت بیشتری داشته و طبیعتا برای یک مرکز تجاری خریداری نمی شوند. به طبع کیفیت ساخت و طراحی نیز در قیمت اسکرابر موثر هستند. در نتیجه ممکن است دو اسکرابر از نظر مشخصات فنی مانند پهنای تی و پهنای نظافت مشابه باشند اما از نظر قیمتی با یکدیگر تفاوت داشته باشند. برند سازنده دستگاه، وجود یا عدم وجود سیستم جلوبرنده، بهره مندی یا عدم بهره بندی از باتری و استاندارد های دستگاه، از دیگر مواردی هستند که در قیمت اسکرابر موثر می باشند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی