معرفی دستگاه های نظافت صنعتی

دستگاه های نظافت صنعتی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۷، ۰۴:۵۵ ب.ظ

نگهداری از تجهیزات کارواش

کارواش ها مراکز خدماتی هستند که طیف گسترده ای از خدمات شستشو و نظافت خودرو را انجام می دهند. این مراکز کاهش دهنده زحمت شستشوی خودرو و تسریع کننده فرآیند تمیز کردن وسایل نقلیه هستند. در سالیان اخیر ، در کنار مراکز دستی کارواش، مراکز اتوماتیک راه اندازی شده که فرآیند شستشوی را بصورت مکانیزه و در عرض چند دقیقه انجام می دهند. کارواش اتوماتیک دارای تجهیزات مکانیزه و کنترلی بسیاری است تا کار شستشوی خودرو ساده و سریع به انجام رسد. خرابی، آلودگی و یا آسیب دیدگی تجهیزات کارواش امری اجتناب ناپذیر بوده و بایستی به آن ها توجه شود.

تعمیر و نگهداری کارواش

نگهداری و مراقبت از تجهیزات کارواش اتوماتیک شامل موارد متعددی می شود. مثلا نوار نقاله باید از نظر عملکرد بررسی و توسط فرد متخصص عیب یابی شود تا عملکرد بهتری داشته باشد. سرویس دوره ای قطعات دستگاه نیز از خرابی تجهیزات جلوگیری می نماید. شستشوی سطح کارواش و تمیز نمودن بدنه دستگاه از دیگر مواردی است که در ارتباط با نگهداری از تجهیزات کارواش وجود دارد. بهتر است زمان تعمیر و نگهداری و بازدید دوره ای تجهیزات در کارواش در زمان خلوتی کارواش انجام گیرد. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی