معرفی دستگاه های نظافت صنعتی

دستگاه های نظافت صنعتی

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

شستن خودرو ها از جمله امور مهم در ارتباط با نگهداری و مراقبت از این وسایل نقلیه می باشد. امروزه برای انجام این کار، کارواش ها با توجه به مشغولیت افراد بخصوص در کلان شهر ها و زحمت شستشوی خودرو با اقبال بسیار خوبی مواجه شده اند. در این بین، در سال های اخیر دستگاه های کارواش اتوماتیک وارد بازار شده اند، که سرعت و کیفیت شستشو را چند برابر کرده اند. کارواش اتوماتیک در مدل های تونلی و دروازه ای طراحی و تولید می گردد. در کارواش دروازه ای، یک چارچوب دروازه ای وجود دارد که بر روی آن نازل های پاشش آب و برس قرار گرفته است. در مدل های تونلی نیز بخش های مختلف شستشو و برس زنی بطور ثابت هستند و خودرو در هر بخش از تونل توقف می کند تا عملیات مد نظر انجام شود.

راه اندازی کارواش

راه اندازی کسب و کار کارواش با توجه به اقبال افراد برای مراجعه به این مراکز می تواند منجر به سود دهی شود. در این بین انتخاب بین کارواش دستی و اتوماتیک، خرید تجهیزات، انتخاب محل و تامین سرمایه اهمیت دارد. اگر کارواش دستی انتخاب شود، استخدام و حقوق کارکنان و تهیه تجهیزات فشار قوی باید مد نظر قرار گیرد. در صورت تصمیم به راه اندازی یک کارواش اتوماتیک، انتخاب بین مدل های دروازه ای و تونلی مورد توجه است.

راه اندازی کارواش تونلی

برای راه اندازی کارواش تونلی ، ابتدا باید اطلاعات اولیه ای را در مورد ساختار و عملکرد آن ها پیدا نمود. مزایای این کارواش، هزینه های راه اندازی، محل نصب و بازدهی از جمله نکاتی هستند که در این جستجو باید بررسی شود. کارواش تونلی دارای یک نوار نقاله برای حرکت دادن خودرو هاست. تجهیزات مختلف کارواش در بخش های مختلف این نوار نقاله به همراه امکان وجود صف در کارواش باید در تهیه مکان مناسب مجموعه مد نظر قرار گیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ تیر ۹۷ ، ۱۶:۱۵