معرفی دستگاه های نظافت صنعتی

دستگاه های نظافت صنعتی
سه شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۷، ۰۱:۰۶ ب.ظ

اسکرابر صنعتی مناسب شستشوی سالن ها ورزشی

زیبایی، تمیزی و بهداشتی بودن محیط های ورزشی برای حفظ سلامت ورزشکاران و همچنین افزایش طول عمر کفپوش ضرورت دارد. سالن های ورزشی از جمله محیط های مورد توجه برای ورزشکاران هستند که برای بسیاری از ورزش ها مورد استفاده قرار می گیرند. با توجه به فعالیت ورزشکاران در این سالن ها، برای حفظ ایمنی و تمیزی آن ها باید از تجهیزات نظافتی بصورت روزانه استفاده کرد. اسکرابر صنعتی دستگاه مکانیزه ای است که نیاز این مجموعه ها را به بهترین نحو برآورده می نماید. این دستگاه با استفاده از برس های آغشته به محلول شستشوی، کف سالن ها را به نحو عالی و در زمان کم شستشوی می دهد. قبل از استفاده از اسکرابر برای شستشوی سالن ها، بایستی یک نظافت اولیه انجام شود تا نتیجه مناسبی بدست آید. خشک شدن سطح بعد از فرآیند شستشو توسط اسکرابر صنعتی موجب می شود تا فعالیت های ورزشی بلافاصله بعد از کار اسکرابر انجام گیرد.

اسکرابر صنعتی سالن های ورزشی

اسکرابر صنعتی مناسب شستشوی کف سالن باید در تطابق کامل با جنس کفپوش و مساحت محیط باشد. این دستگاه ها خط و خشی بر روی کفپوش ایجاد نمی کنند و به سهولت در سالن ها قابل استفاده هستند. اسکرابر مناسب سالن ورزشی باید کارایی متناسب با مساحت سالن داشته باشد. اسکرابر مورد استفاده در این سالن ها می تواند دستی یا خودرویی و کابلی یا باتری دار باشد. میزان شارژ دهی باتری در مدل های باتری دار باید به اندازه ای باشد که حداقل یکبار شستشوی سالن را انجام دهد. اسکرابر های کابلی دارای وزن کم تر و قدرت نظافتی بیشتر هستند اما باید دسترسی مناسبی به پریز برق داشته باشند. اسکرابر خودرویی نیز بسته به نیاز در سالن های ورزشی بزرگ قابل استفاده است. این اسکرابر ها به سهولت قابل استفاده اند و کاربر کار دشواری برای هدایت و کنترل آن ندارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی