معرفی دستگاه های نظافت صنعتی

دستگاه های نظافت صنعتی

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۰۸ ق.ظ

معرفی دستگاه کارواش خانگی

شستشوی سطوح کف از جمله اموری است که در فضاهای رو باز اهمیت ویژه ای دارد. آلودگی هوا ، گرد و خاک و دیگر آلودگی ها سبب می گردد تا انجام منظم امور شستشوی سطوح کف با دقت و کیفیت بهتری انجام شود. استفاده از ابزار با کیفیت همراه با سرعت عملکرد بالا ، در نحوه انجام عملیات شستشو موثر است. کارواش خانگی یکی از بهترین تجهیزات نظافتی جهت شستشوی سطوح می باشد که با پاشش آب پر فشار ، در مدت زمان کمی آلودگی ها را از بین می برد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۹۶ ، ۱۰:۰۸
پنجشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۵۶ ق.ظ

معرفی انواع کارواش

شستشوی خودرو با کارواش دستی یا اتوماتیک از روش های سریع و با کیفیت است که مزایای متعددی را نسبت به روش دستی فراهم نموده است. کارواش های دستی از تجهیزات فشار قوی استفاده می کنند و با پاشش آب و فوم سطح خودرو را تمیز می نمایند. بخش خشک کردن وسیله نیز توسط نیروهای خدماتی کارواش انجام می گیرد. اما در کارواش اتوماتیک ، دیگر نیازی به نیروهای خدماتی نیست و تنها یک کاربر برای کنترل فرآیند شستشو و تنظیم نوع عملیات نیاز است. این مراکز شستشوی ماشین اتوماتیک ، از برس های با کیفیت ، نازل های پاشش آب ، فوم یا واکس و سیستم خشک کن بهره می برند.
 کارواش اتوماتیک در مدل های تونلی و دروازه ای طراحی و تولید می گردد. در کارواش تونلی ، خودرو بر روی یک ریل متحرک قرار می گیرد و به بخش های مختلف آبکشی ، برس زنی ، پاشش فوم و خشک کن منتقل می شود. تمامی مراحل ذکر شده توسط یک سیستم هوشمند کنترل می گردد تا آسیبی به بدنه وارد نشود و عملیات به بهترین نحو صورت گیرد. با توجه به سرعت بالای شستشو و انتقال خودرو به بخش های مختلف ، کارواش تونلی قادر است چند خودرو را بطور همزمان شستشو دهد. کارواش دروازه ای نوع دیگری از کارواش اتوماتیک است که از یک دروازه متحرک مجهز به برس ها ، نازل های پاشش و سیستم خشک کن بهره می برد. خودرو بر روی یک مکان ثابت قرار می گیرد و چارچوب دستگاه با حرکت بر روی خودرو ، عملیات های شستشو ، برس زنی و .. را انجام می دهد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مهر ۹۶ ، ۰۹:۵۶