معرفی دستگاه های نظافت صنعتی

دستگاه های نظافت صنعتی
شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۰۸ ق.ظ

معرفی دستگاه کارواش خانگی

شستشوی سطوح کف از جمله اموری است که در فضاهای رو باز اهمیت ویژه ای دارد. آلودگی هوا ، گرد و خاک و دیگر آلودگی ها سبب می گردد تا انجام منظم امور شستشوی سطوح کف با دقت و کیفیت بهتری انجام شود. استفاده از ابزار با کیفیت همراه با سرعت عملکرد بالا ، در نحوه انجام عملیات شستشو موثر است. کارواش خانگی یکی از بهترین تجهیزات نظافتی جهت شستشوی سطوح می باشد که با پاشش آب پر فشار ، در مدت زمان کمی آلودگی ها را از بین می برد.
 کارواش خانگی یا وانرجت خانگی ، اب با فشار کاری حدود 30 تا 100 بار را به سطح می پاشد تا انواع آلودگی های کف حیاط خانه ، باربیکیو ، ورودی خانه و کنار باغچه ها از بین برود. سهولت کاربری و قدرت نظافت عالی از مزایای واترجت خانگی به حساب می آیند. واترجت خانگی ، ابتدا آب را از یک منبع ورودی دریافت نموده و سبب به کمک یک پمپ فشار قوی ، آب پر فشاری را ایجاد می نماید. آب خروجی از پمپ به سمت شلنگ فشار قوی دستگاه که دارای استحکام و مقاومت بالایی است ، انتقال می یابد. نحوه پاشش آب خروجی از دستگاه را نوع نازل آن تعیین می کند. نازل هایی که دارای زاویه پاشش 15 تا 50 درجه هستند ، مناسب شستشوی محیط های خانگی می باشند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی