معرفی دستگاه های نظافت صنعتی

دستگاه های نظافت صنعتی

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

سه شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۰۵ ق.ظ

معرفی چند مورد از بهترین تجهیزات کارواش

امروزه مراکز کارواش به دلایل مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. این مراکز بصورت دستی یا بوسیله دستگاه های هوشمند و اتوماتیک امر شستشوی خودرو را به نحو عالی انجام می دهند. در کارواش دستی ، نیروی خدماتی از تجهیزات پاشش آب پر فشار استفاده می نماید. در کارواش اتوماتیک ، کاربر فعالیت چندانی نداشته و تنها دستگاه و بخش های کنترلی ان را تنظیم می کند. خودرو در این کارواش ها در محل تعیین شده قرار می گیرد و عملیات شستشو بوسیله نارل های پاشش ، سیستم های کنترلی و برس ها انجام می شود. استفاده از تجهیزات کارواش مناسب ، با کیفیت و حتی خاص می تواند به افزایش کیفیت شستشو و رضایت مندی مشتری منجر شود.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آبان ۹۶ ، ۱۱:۰۵
سه شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۶، ۰۴:۳۰ ب.ظ

راه اندازی کارواش اتوماتیک و مزایای آن

آلودگی هوا ، بارش باران و برف ، گرد و خاک و دیگر عوامل موجب می شود تا سطح خودرو ها دچار آلودگی شود. کارواش ها امروزه از بهترین راه کار های شستشوی خودرو به حساب می آیند. در این بین ، مراکز کارواش اتوماتیک با سیستم مکانیزه و هوشمند ، سرعت بالا و عملکرد عالی ، مزایای متعددی را فراهم نموده اند. 
کارواش اتوماتیک به جهت کاهش چشم گیر زمان شستشو ، سیستم های کنترلی هوشمند و کیفیت بالا ، طرفدار زیادی دارد. بنابراین راه اندازی این مراکز ، با در نظر گرفتن چند مورد ، می تواند به سود دهی بالا منجر شود. تردد بالای خودرو ، ساکنین زیاد ، بکارگیری دستگاه های با کیفیت ، عدم نزدیکی با دیگر مراکز کارواش و استفاده از تجهیزات کارواش مناسب از جمله این موارد است. مزیت دیگر راه اندازی کارواش ، برای سازمان هایی چون اتوبو رانی می باشد. این مراکز می توانند در مدت زمان کم و بدون زحمت چندان، سطح اتوبوس ها را شستشو دهند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آبان ۹۶ ، ۱۶:۳۰
جمعه, ۵ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۴۵ ب.ظ

معرفی سیستم خشک کن کارواش اتوماتیک

امروزه به منظور شستشوی سطح خودرو از تجهیزات جدید و پیشرفته ای استفاده می شود. این تجهیزات در مراکزی با نام کارواش قابل عرضه هستند. کارواش ها ، با ارائه خدمات شستشوی خودرو و نظافت آن ، در وقت افراد صرفه جویی نموده و کیفیت بالایی را فراهم می آورند. کارواش اتوماتیک نسل جدید این مراکز است که سرعت و کیفیت به مرابت بالاتری را نسبت به روش دستی ارائه می دهند. کارواش اتوماتیک به کمک سیستم مکانیزه شستشو ، بدنه خودرو را تمیز می نماید. بعد از شستشوی خودرو ، تجهیزات خشک کن وارد عمل می شوند و سطح خودرو را به نحو عالی خشک می کنند. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ آبان ۹۶ ، ۱۵:۴۵