معرفی دستگاه های نظافت صنعتی

دستگاه های نظافت صنعتی
جمعه, ۵ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۴۵ ب.ظ

معرفی سیستم خشک کن کارواش اتوماتیک

امروزه به منظور شستشوی سطح خودرو از تجهیزات جدید و پیشرفته ای استفاده می شود. این تجهیزات در مراکزی با نام کارواش قابل عرضه هستند. کارواش ها ، با ارائه خدمات شستشوی خودرو و نظافت آن ، در وقت افراد صرفه جویی نموده و کیفیت بالایی را فراهم می آورند. کارواش اتوماتیک نسل جدید این مراکز است که سرعت و کیفیت به مرابت بالاتری را نسبت به روش دستی ارائه می دهند. کارواش اتوماتیک به کمک سیستم مکانیزه شستشو ، بدنه خودرو را تمیز می نماید. بعد از شستشوی خودرو ، تجهیزات خشک کن وارد عمل می شوند و سطح خودرو را به نحو عالی خشک می کنند. 

سیستم خشک کن کارواش ، مزایایی را برای صاحبان خودرو فراهم نموده است. این سیستم با دمش آب گرم ، سطح بدنه خودرو را پس از آبکشی نهایی خشک می کند. در نتیجه هیچگونه لکی باقی نمانده و ماندگاری تمیزی خودرو بیشتر می شود. سیستم خشک کن در بخش های فوقانی یا کناری کارواش نصب شده و باد را با زاویه ثابت یا متحرک به سطح خودرو هدایت می کنند. برای افزایش طول عمر این سیستم ها باید آن ها را بطور منظم بررسی و در صورت لزوم نظافت کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی