معرفی دستگاه های نظافت صنعتی

دستگاه های نظافت صنعتی
پنجشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۵۶ ق.ظ

معرفی انواع کارواش

شستشوی خودرو با کارواش دستی یا اتوماتیک از روش های سریع و با کیفیت است که مزایای متعددی را نسبت به روش دستی فراهم نموده است. کارواش های دستی از تجهیزات فشار قوی استفاده می کنند و با پاشش آب و فوم سطح خودرو را تمیز می نمایند. بخش خشک کردن وسیله نیز توسط نیروهای خدماتی کارواش انجام می گیرد. اما در کارواش اتوماتیک ، دیگر نیازی به نیروهای خدماتی نیست و تنها یک کاربر برای کنترل فرآیند شستشو و تنظیم نوع عملیات نیاز است. این مراکز شستشوی ماشین اتوماتیک ، از برس های با کیفیت ، نازل های پاشش آب ، فوم یا واکس و سیستم خشک کن بهره می برند.
 کارواش اتوماتیک در مدل های تونلی و دروازه ای طراحی و تولید می گردد. در کارواش تونلی ، خودرو بر روی یک ریل متحرک قرار می گیرد و به بخش های مختلف آبکشی ، برس زنی ، پاشش فوم و خشک کن منتقل می شود. تمامی مراحل ذکر شده توسط یک سیستم هوشمند کنترل می گردد تا آسیبی به بدنه وارد نشود و عملیات به بهترین نحو صورت گیرد. با توجه به سرعت بالای شستشو و انتقال خودرو به بخش های مختلف ، کارواش تونلی قادر است چند خودرو را بطور همزمان شستشو دهد. کارواش دروازه ای نوع دیگری از کارواش اتوماتیک است که از یک دروازه متحرک مجهز به برس ها ، نازل های پاشش و سیستم خشک کن بهره می برد. خودرو بر روی یک مکان ثابت قرار می گیرد و چارچوب دستگاه با حرکت بر روی خودرو ، عملیات های شستشو ، برس زنی و .. را انجام می دهد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی