معرفی دستگاه های نظافت صنعتی

دستگاه های نظافت صنعتی
پنجشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۹، ۱۰:۴۳ ق.ظ

دستورالعمل کار با دستگاه اسکرابر دستی

عملکرد اسکرابر دستی به مانند دیگر کفشوی ها موثر و در جهت حذف آلودگی های سطوح کف می باشد. این دستگاه برای هدایت باید از پشت و توسط کاربر کنترل شود. کاربر اسکرابر دستی پشت دستگاه قرار می گیرد و بوسیله کلید های تعبیه شده بر روی صفحه کنترل، عملیات نظافت را انجام می دهد. یک کفشوی صنعتی برای عملکرد موثر و بی نقص باید طبق دستورالعمل های سازنده آن و بصورت اصولی استفاده شود. کفشوی دستی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و کاربر دستگاه باید مسئولانه و طبق اصول فرآیند نظافت را با این دستگاه انجام دهد.

دستورالعمل کار با دستگاه کفشوی دستی

اولین نکته در مورد استفاده از کفشوی دستی، تناسب میزان شارژ باتری مدل های باتری دار با میزان زمان مورد نیاز برای نظافت روزانه محیط می باشد. نکته بعدی که باید در نظر گرفت، کاربری صحیح دستگاه با توجه به دستورالعمل سازنده دستگاه است. یک کفشوی دستی همچنین باید از نظر کارایی با میزان فعالیت مورد نیاز نظافتی روزانه محیط سازگار باشد. ابعاد دستگاه نیز باید به گونه ای باشد که بتوان آنرا در محیط حرکت داد بدون آنکه با تجهیزات و لوازم برخوردی بکند. در داخل مخزن آب دستگاه اسکرابر دستی نباید از مواد قابل اشتعال استفاده نمود. قبل از شروع کار با اسکرابر باید مواردی مانند جمع آوری زباله های درشت، سیم و نوار، بازبینی نشتی بخش های مختلف، بازبینی تی مکش و برس ها و اطمینان از سالم بودن آنها، بررسی درپوش مخازن، بررسی شارژ بودن باتری، بررسی سطح مخزن آب بررسی شوند.  همچنین اقدامات روزانه و هفتگی و ماهیانه ای وجود دارند که باید برای حفظ عملکرد اسکرابر دستی انجام شوند. اقدامات روزانه شامل بررسی خرابی و فرسودگی تی مکنده، برس و تخلیه و نظافت مخازن آب و امور هفتگی شامل شستشوی فیلتر داخلی مخزن آب کثیف، تمیز کردن لاستیک تی و شناور مخزن آب کثیف می شوند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی