معرفی دستگاه های نظافت صنعتی

دستگاه های نظافت صنعتی
سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۱۰ ب.ظ

استفاده از واترجت صنعتی برای نظافت شهر

راه های عبور و مرور افراد، خیابان ها و کوچه ها به دلیل رفت و آمد فراوانی که در آن جریان دارد دچار آلودگی بسیار بالایی می شود، واترجت صنعتی دستگاهی است که برای از بین بردن  عواملی مانند رفت و آمد فراوان خودروها در خیابان ها و احتمال تصادف و برخوردارهایی که به افزایش آلودگی شهری دامن می زند به کار برده می شود. در شهرهای بزرگ به نسبت شهرهای کوچک میزان آلودگی ها بسیار بیشتر نمایان می شود و وجود آلاینده ها در مواردی منجر به خلق حوادثی جبران ناپذیر و ایجاد سوانحی می گردد، پس نظافت محیط شهری چون اتوبان ها و خیابان ها امری بسیار مهم محسوب می شود که باید مورد توجه قرار گیرد. داشتن شهری پاکیزه و تمیز علاوه بر این که نقش مهمی در روحیه افراد جامعه دارد در زیباسازی شهری نییز نقشی بسیار پررنگی را ایفا می کند.

انجام نظافت شهری از اتلاف هزینه های سرسام آور و بسیار زمان بر جلوگیری می کند و نیازمند به کارگیری نیروی انسانی تمام وقت است، با پیشرفت تکنولوژی تجهیزات نظافت صنعتی اتوماتیک در بهبود امر پاکیزگی نقش مهمی را ایفا می کند و با پیشرفت تکنولوژی بهره گیری از واترجت صنعتی معرفی می شود تا بوسیله آن بتوان جریان آب قوی را درکم ترین زمان و بسیار آسان به انجام رساند و سخت ترین لکه ها و آلودگی ها را از میان برد.

نحوه عملکرد واترجت صنعتی

عملکرد کارواش صنعتی مکانیزه بر پایه پاشش فشار آب پر قدرتی می باشد که به آسانی جرم های سخت و قدیمی و تثبیت شده را از روی هر سطحی جدا می نماید و هر قدر که فشار دستگاه افزایش یابد قدرت پاک کنندگی بالاتری پیدا می کند.
بهره مندی از این دستگاه شوینده، مقرون به صرفه محسوب می شود و با استفاده از آن دیگر آب و مواد شوینده به هدر نمی رود و هزینه های عملیات نظافتی به طرز قابل توجهی کاهش می یابد.

کاربردهای واترجت صنعتی

۱-نظافت اماکن شهری و فضاهای باز و اماکن عمومی
۲-حفظ سلامت و ایمنی کاربر خدماتی در زمان انجام عملیات نظافتی
۳-سهولت کاربردی دستگاه برای نظافت خیابان ها، پیاده روها، سطوح سنگ، پارک ها، پارکینگ ها، ایستگاه های اتوبوس
۴-مترو و سطل های زباله و….
۵-طراحی نوین در انجام عملیات شست و شوی مکانیزه
۶-شست و شوی سطوح مختلف با کیفیت و سرعت
۷-سازگاری با محیط زیست
۸-سرعت عمل بالا و کیفیت کارایی فوق العاده
۹-سهولت کاربردی و تجهیزات جانبی کارآمد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی