معرفی دستگاه های نظافت صنعتی

دستگاه های نظافت صنعتی
دوشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۵۲ ق.ظ

ایمنی کار با سوییپر صنعتی

نظافت محیط های وسیع بوسیله روش های دستی بسیار زمانبر بوده و در بعضی محیط ها حتی غیر ممکن می باشد. همچنین استفاده از ابزار های دستی کیفیت مطلوبی را ارائه نداده و کاربر باید بیش از یک مرحله هر بخش را نظافت کند. با توجه به این مشکلات و با رشد تکنولوژی، امروزه دستگاه های نظافت صنعتی راه حل مناسبی برای نظافت محیط به حساب می آیند. سوییپر صنعتی یکی از این دستگاه هاست که برای جمع آوری آلودگی و خاک محوطه ها استفاده می شود. این دستگاه از برس های مرکزی و جانبی، موتور، فیلتر و مخزن زباله بهره می برد. برس های جانبی سوییپر وظیفه جمع آوری آلودگی ها از محیط اطراف را بر عهده دارند. برس مرکزی نیز این زباله های جمع شده را به مخزن انتقال می دهند. مخزن زباله سوییپر ها معمولا بزرگ بوده و حجم قابل توجهی از زباله را نگهداری می کند. رعایت نکات ایمنی هنگام کار با سویپر دارای اهمیت بوده و کاربر باید به آن توجه داشته باشد.

نکات ایمنی مرتبط با سوییپر

قدم اول در رعایت اصول ایمنی کار با سوییپر صنعتی، مطالعه دفترچه راهنما توسط کاربر می باشد. دفترچه راهنمای سوییپر شامل اطلاعات جامع در ارتباط با نحوه کار با دستگاه، آشنایی با بخش های مختلف، اصول ایمنی کار با سوییپر و خطرات احتمالی است. همچنین کاربر سوییپر بایستی پیش از هر بار نظافت، عملکرد بخش های مختلف دستگاه را بررسی کند. ضمن اینکه محیط مورد نظافت نیز بایستی بطور کامل بررسی گردد تا موانع بر سر راه دستگاه برداشته شوند. از جمله اصول ایمنی مهم مرتبط با سوییپر می توان به بررسی منظم فیلتر سوخت، چک کردن خنک کننده موتور و فیلتر، بازبینی عملکرد صحیح برس ها و دیگر بررسی ها و تعمیرات منظم طبق دستورالعمل های ذکر شده در دفترچه راهنمای سوییپر اشاره نمود. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی