معرفی دستگاه های نظافت صنعتی

دستگاه های نظافت صنعتی

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

چهارشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۴۳ ق.ظ

ویژگی های کارواش ماشین سنگین

دسته ای از خودرو ها شامل کامیون ها، تریلی ها و اتوبوس ها دارای ابعاد بزرگی بوده و برای شستشو نیازمند زحمت و وقت زیاد هستند. از طرفی بعلت تردد روزانه و مستمر این وسایل نقلیه در سطح خیابان ها و جاده ها، ضرورت انجام شستشوی و زدودن آلودگی از آن ها را دو چندان می کند. بنابراین این وسایل نقلیه سنگین بایستی به وسیله وسایل کارواش حرفه ای و با کیفیت و در فواصل زمانی مناسب تمیز و عاری از آلودگی شوند. کارواش اتوماتیک یکی از این تجهیزات است که به جهت سرعت بالا، کیفیت عالی و تجهیزات حرفه ای، بهترین گزینه جهت شستشوی وسایل نقلیه سنگین می باشد. این کارواش ها که مدل هایی از آن بطور ویژه برای ماشین های سنگین طراحی شده است، دارای نازل های شستشو و سیستم مکانیزه هوشمند برس زنی هستند.

کارواش اتوماتیک ماشین سنگین

کارواش ماشین سنگین از بهترین و سریع ترین راهکار های شستشوی ماشین های سنگین است. این دستگاه مکانیزه با استفاده از تجهیزات شستشو مثل نازل های پاشش آب، برس های افقی و عمودی و سیستم های کنترلی ایمنی هوشمند عمل می کند. ابعاد این دستگاه ها با ابعاد وسایل نقلیه سنگین سازگار بوده و در بعضی مدل ها حتی بصورت متغیر و متناسب با ابعاد خودرو می باشد. ایمنی بالا، سیستم کنترل برنامه شستشو، سهولت در شستشو و صرفه جویی در وقت از مزایای استفاده از کارواش اتوماتیک ماشین سنگین است.

نحوه عملکرد کارواش ماشین سنگین

سنگین بودن این وسایل نقلیه سبب شده تا مدل های بدون برس یا دروازه ای کارواش اتوماتیک برای این نوع وسایل طراحی شود. در مدل های بدون برس، دروازه دستگاه بر روی یک ریل دور تا دور وسیله حرکت می کند و آب و مواد شوینده را با فشار به سطح خودرو می پاشد. در مدل های حرفه ای تر، فرآیند برس زنی نیز به کارواش اضافه می شود تا عملیات بطور عمیق تر به انجام برسد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ شهریور ۹۷ ، ۱۰:۴۳