معرفی دستگاه های نظافت صنعتی

دستگاه های نظافت صنعتی
سه شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۰۵ ق.ظ

معرفی چند مورد از بهترین تجهیزات کارواش

امروزه مراکز کارواش به دلایل مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. این مراکز بصورت دستی یا بوسیله دستگاه های هوشمند و اتوماتیک امر شستشوی خودرو را به نحو عالی انجام می دهند. در کارواش دستی ، نیروی خدماتی از تجهیزات پاشش آب پر فشار استفاده می نماید. در کارواش اتوماتیک ، کاربر فعالیت چندانی نداشته و تنها دستگاه و بخش های کنترلی ان را تنظیم می کند. خودرو در این کارواش ها در محل تعیین شده قرار می گیرد و عملیات شستشو بوسیله نارل های پاشش ، سیستم های کنترلی و برس ها انجام می شود. استفاده از تجهیزات کارواش مناسب ، با کیفیت و حتی خاص می تواند به افزایش کیفیت شستشو و رضایت مندی مشتری منجر شود.
چند مورد از بهترین تجهیزات کارواش
تجهیزات کارواش در مدل های متنوعی تولید می شود و به کاربر این امکان را می دهد تا طبق نیاز مجموعه خود ، از آن ها استفاده نماید. لنس ها ، سیستم های شستشوی بخش زیرین خودرو یا کفی آن و مواد شوینده از جمله این تجهیزات هستند. 
بوم سقفی یکی از این تجهیزات است که در کارواش دستی قابل استفاده می باشد. این تجهیز ، در بخش بالایی کارواش نصب می شود و کاربر به راحتی از آن استفاده می کند. گیر نکردن شلنگ و آسیب نیدیدن آن ، از دیگر مزایای بوم سقفی است. لنس های شستشو از دیگر تجهیزات مهم کارواش دستی هستند. لنس زیر شویی یکی از این تجهیزات است که موجب دسترسی آسان به بخش زیرین خودرو و شستشوی سریع آن می شود. 
به کمک سیستم های زیر شویی مکانیزه نیز می توان عملیات زیرشویی خودرو را در مراکز کارواش دستی و اتوماتیک با سرعت و کیفیت بالا انجام داد. سیستم های تصفیه و بازیابی آب از دیگر تجهیزات مهم کارواش هستند که هم در مدل های دستی و هم برای کارواش های اتوماتیک قابل نصب هستند. بوسیله سیستم بازیابی و تصفیه آب ، در مصرف آب صرفه جویی شده و کیفیت آبکشی نهایی ارتقا می یابد.


تجهیزات کارواش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی