معرفی دستگاه های نظافت صنعتی

دستگاه های نظافت صنعتی

در کلان شهر ها وقت افراد ، به مالکان خودرو کم تر اجازه می دهد تا خودرو خود را شستشو دهند. زندگی آپارتمانی و ترافیک نیز مزید بر علت شده تا افراد کم تر به این امر بپردازند. راه کار مناسب برای این افراد ، مراجعه به مراکش کارواش می باشد. در این بین ، کارواش اتوماتیک ، با برخورداری از سرعت شستشوی بالا و ارائه کیفیت عالی شستشوی ، بهترین گزینه است. 

 

معرفی دستگاه کارواش اتوماتیک

دستگاه اتوماتیک کارواش ، به یک سیستم کاملا مکانیزه مجهز شده که بدون دخالت دست ، خودرو را شستشو می دهد. در مدل های دروازه ای کارواش اتوماتیک ، چارچوب دستگاه بطور متحرک بر روی خودرو حرکت می کند. نازل های پاشش آب ، برس ها و در بعضی مدل ها سیستم خشک کن ، از بخش هایی هستند که بر روی دروازه این مدل کارواش قرار گرفته اند. در مدل دیگر کارواش اتوماتیک یعنی کارواش تونلی ، از نظر ساختار با کارواش دروازه ای متفاوت است. این ماشین شوی دارای بخش های مختلفی می باشد که هر کدام یک بخش از فرآیند شستشو ، آبکشی و خشک کردن را بر عهده دارند. سرعت شستشو در این کارواش ها بیشتر از کارواش دروازه ای است.

مزایای کارواش اتوماتیک نسبت به کارواش دستی

کارواش اتوماتیک مزایای متعددی نسبت به کارواش دستی دارد :

1-سرعت بالای شستشو :
 مهم ترین مزیت ماشین شوی اتوماتیک ، سرعت بالای شستشو می باشد. کارواش های دروازه ای بین 6 تا 14 خودرو در ساعت و نمونه های تونلی بسته به مدل بین 50 تا 100 خودرو را در یک ساعت شستشو می دهند. این در حالی است که افراد در روش دستی ، یک فرآیند شستشوی عمیق و کامل را تا 1 ساعت نیز به طول می انجامند. سرعت عملکرد برس ها هر دو نوع کارواش و شستشوی همزمان بیش از یک خودرو در مدل های تونلی این شرایط را موجب شده است.

2-ایمنی بالا
در روش دستی شستشو چه بصورت شخصی یا در مراکز کارواش ، عدم استفاده از تجیهزات مناسب یا عدم دفت در حین فرآیند شستشو ، موجب آسیب دیدن بدنه یا دیگر بخش ها می شود. اما در مراکز اتوماتیک شستشوی خودرو ، تجهیزات مورد استفاده دارای سیستم ایمنی کننترل هستند ، به گونه ای که با تشخیص موقیعت آن ، آسیبی به بدنه یا شیشه ها وارد نمی کنند. 

3-کیفیت عالی شستشو :
در مراکز کارواش اتوماتیک ، برس های با کیفیتی مورد استفاده قرار می گیرند که با تماس کامل با بدنه خودرو ، آلودگی ها را به خوبی از بین می برند. نازل های پاشش آب نیز در این دستگاه ها ، فرآیند شستشو را بطور مناسب انجام می دهند. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی